26 ianuarie 2016

SI NOI AM FOST IN PIATA VICTORIEI PE 24 IANUARIE 2016!



MULTUMIRI TUTUROR PARTICIPANTILOR

Biroul Operativ  al Filialei 1 SLATINA a S.C.M.D. multumeste  membrilor filialei, celor din alte structuri ale rezervistilor precum si celor neafiliati care in pofida temeraturilor siberiene-cum tot au subtitrat majoritatea televiziunilor – au participat la mitingul desfasurat in Piata Victoriei din Bucuresti, in ziua de 24 ianuarie 2016.
Facem cu aceasta ocazie un apel catre cei care au preferat sa ne priveasca la televizor, sa inteleaga ca prin neimplicare si neparticipare n-o sa reusim sa ne obtinem drepturile. Mai mult decat atat o sa ne discreditam. Nu trebuie sa asteptam ca guvernantii si clasa politica sa ne faca dreptate. 
Este destul de tragica situatia in care am ajuns. Paradoxal si tragic, dupa ce ne-am facut datoria si am respectat contractul incheiat cu Tara, am ajuns sa ne intrebam : Ce face Tara cu Noi si pentru Noi ? Dupa  potriveala ar fi rimat ,,Ne arunca la gunoi !”
Dar mai plastic putem spune ca face orice sa trecem cat mai repede pragul catre campurile cu verdeata!

Din acest motiv va cerem tuturor rezervistilor: Veniti alaturi de noi!